Szeretettel köszöntelek a Babák és Mamák közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Babák és Mamák vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Babák és Mamák közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Babák és Mamák vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Babák és Mamák közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Babák és Mamák vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Babák és Mamák közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Babák és Mamák vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Napjaink modern családjaiban az apák már nem tekintély, hanem szeretetelven működnek és párjukkal közösen hozzák meg a gyermekneveléssel kapcsolatos döntéseket. Az Apa Magazin felmérése azt a tendenciát is megerősítette, hogy egyre több családban a férfiak maradnak otthon a gyerekekkel.
Hiánypótló, célzottan a magyar apáknak szóló magazin jelent meg a napokban a piacon – az Apa Magazin, melynek célja többek között minőségi olvasási élményt kínálni gyermeknevelési témákban a családfőknek.
Egy a The Journal of Pediatrics című lapban közzétett tanulmány során a kutatók annak jártak utána, milyen agyi aktivitások lépnek működésbe a gyerekeknél azután, hogy megnéztek egy élelmiszerreklámot.
Az eredmények azt mutatták, hogy a reklámok nagy hatással vannak a gyerekek ételválasztására, és az íz többet nyom a latban annál, mint hogy mennyire egészséges az adott termék.
A kutatást vezető dr. Amanda Bruce és a Kansas Egyetem Orvosi Központjának, valamint a Missouri-Kansas City Egyetemnek a szakemberei huszonhárom 8-14 év közötti gyereket kísértek figyelemmel, akiket először arra kértek, hatvan különféle élelmiszerről döntsék el, mennyire egészségesek és mennyire finomak.
|
|
Köztudott, hogy a gyerekek számára nem az az elsődleges, hogy mit mondunk, hanem hogy hogyan cselekszünk. A konfliktusok mindig feszültséggel teli környezetet teremtenek, ezt a gyerekek mindenképpen megérzik, titkolni tehát nem érdemes. Hogy mennyire káros ez a gyerekekre nézve, az attól függ, hogy a veszekedések mögött nézeteltérésből fakadó konfliktusok vagy pedig káros játszma-folyamatok húzódnak.
A játszmák nem teszik láthatóvá az igazi problémákat, mert az általánosítások, a másik minősítése és a visszatámadás nem árul el semmit az egyéni igényekről, nem ad kapaszkodót a megoldáshoz, és ellehetetleníti a kommunikációt.
8 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
Az anyuka azt mondja, első döbbenetében magyarázkodni kezdett az eladónak. Később a Facebookon fakadt ki a megjegyzés miatt.
A brit édesanya, Charlotte Houghton bejegyzésében leírta, aznap azért vitte vásárolni hároméves fiát, Masont, mert néhány nappal korábban szobatiszta lett. „Meg akartam jutalmazni valami aprósággal” – vallotta az anyuka, aki ez alkalommal engedte kisfiának, hogy ő maga válassza ki a jutalmát.
Mason végül egy kindertojást kért magának.
Keczánné Macskó Piroska írta 3 hete itt:
Jó Szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu